Monday, March 1, 2010

Болка

Нека да се върнем там от където започнахме… За истината и за всички онези лъжливи копелета, които ме мразят. Mислите си, че в бъдещето нещо ще промени... Но не... Вие винаги ще си останете 1-ни шибани кучки... 1-ни скапани, гадни лакеи).
Виждам лицата ви дори и през маските, които сте сложили върху тях, играещи ролите на хора, които никога няма да бъда... Аз също ви мразя и много добре знам...
…колко от вас шибаняци жадуват да видят смъртта ми и с кеф биха изиграли танца на победата върху трупа ми, изписали символите на войната по лицата си с кръвта ми. Ума ми не го побира как така намира причина като теб кретен да започне война срещу мен. Ей, Goo-Goo Man, д`еба твойта майка… Да не мислиш, че това ти е като на "Contra Srike"-a?!Шибаняци, шибани позьори искате да бъдете гангстери, но си оставате актьори и то аматьори… нищо не ми говори името TИ… Помисли!!! Кой си и какви ги вършиш?! Това което започваш можеш ли да го завършиш? Или пак ще кършиш китки и ще бършеш сълзи, хленчейки като кучка, че БОЛИ!!!
На вас шибаняци ви е вътре в природатада се ебете 1 друг, търсейки изгодата…Като курви да се шибате за пари, а от мръсните ви зурли бликат само лъжи. Като вируси пропили тялото си изградили образ-маска, зад която сте се скрили…Ти ли кучко мръсна си била тази, която носи от най-долните зарази на предателството и лицемерието?! Но отдавна не си раздавам доверието на всеки прекрачил моя праг, с маска на приятел, а всъщност враг. Факт, който ме кара да си пазя шибаната чест, превръщайки ме в твоя личен Едмон Д`Антес. Шибаняк, няма да умра преди да видя тялото ти как кърви! Боли, нали?!
Говорите ми за кинти, но от къде, питам, с кинти ще си купите сърца на мъже?! Иначе по дяволите как ще разберете, че мъжете правят, това което правят мъжете! А не да се ебете, за да живеете, а в си песни да пеете, за гангста живот и мръсни пари или че карате "Benz" или "BMW". Нали на никой не му пука дали си истински… Да ти го начукам!!! И когато пискайки се озовеш на боклука, ще ти кажа, че пак на никой няма да му пука и ще те подминава мислейки, че това е новата ти роля, а всъщност АЗ изпълнявайки Божията воля -като Ангелът на смъртта ще дарявам с болка вашите сърца...

No comments: