Thursday, January 25, 2007

5 неща, които (може би) не се знаят за мен

Ръкавицата беше хвърлена. А аз съм войн по душа и сърце, така че няма да остана длъжен. Ето ги и моите 5 неща:

1. От 16 годишен нося бокс по джобовете си. Рядко оставам без него, ама не ме мислете за някаква откачалка, но просто много са ме нападали, защото както е известно на всички, свлечените винаги са виновни, винаги дразнят, винаги може да им вкараш някое рамо, но след първите 2-3 пъти вече не се давам лесно.

2. На 16 загубих девствеността си. Мацката беше нечовешки яка, а пък и на всичкото отгоре кака, с 2 години по-голяма от мен. Бяхме в тях, звучеше яка музика е ненормален бас... и бум станах мъж... ахахахахахха :))) После моя баща взе та ме похвали на цялата си колегия.. Луд човек.

3. Не обичам да лъжа. Много рядко съм го правил, да не кажа никога. Винаги си казвам всичко в очите (но това си се знае).

4. Бил съм се на Велик ден, в 12 и нещо, точно зад църквата, ама кво са се прави, духнаха ми свещта.

5. Никога не ме е било страх от каквото и да било. Като малък нашите ме плашиха с тъмното и с какво ли още не. Но аз само им се смеех в очите и ги карах да ми разказват още и още неща. А точно след това си ходех из тъмното, гледах филми на ужасите без проблем, незнам защо се опитваха да ме плашат, ама така или иначе не им се получаваше номера. Винаги съм мразел да ми пускат нощтната лампа, ама ко да се прави - родители.

Ето, ето отговорих на предизвикателството.. а сега ще чакам да видя още кой ще отговори на него. Хвърлям най - вече ръкавицата към Владура.

5 comments:

Syreg said...

Ei, znam az po4ti vsi4kite :) celi 4 :) a dyrja da otbeleja, 4e na petoto ne si razkazvam nikoga, ama dobre, 4e go napisa, 4e da go razbera :)
:))

Anonymous said...

brao bobi, ot tvoq jivot znam samo 1 i 4 koeto ne e malko, pak e ne6to. A za ostanalite moga samo da kaja 4e si super lud, prodyljavai vse taka i napred :):):)

Anonymous said...

Ei toq post napravo me razbi :)

Vladura said...

az neznaeh samo edno ot tezi veliki 5 ne6ta :)

Succubus said...

Edno nau4ih ot tvoite neznaini 5 4ove4e.. ne kazvai na va6te kakvi gi vyr6i6, dori da nastoqvat :P